Michael Monroen Joensuun-keikka edusti odotustenmukaisesti takuuvarmaa ja huippuenergistä työskentelyä. Konsertin settilista koostui Monroen soolotuotannon lisäksi tyylitajuisista ja myös levytysohjelmistoon kuuluvista covereista, Demolition 23:n kappaleista ja muutamasta tarkkaan valitusta Hanoi Rocks-poiminnasta. 78, Old King's Road ja Trick of the Wrist polkaisivat konsertin iskevästi liikkeelle. Ensimmäinen täysosuma oli Nazarethin ydintuotantoon lukeutuvan Not Fakin' Itin versio. Tuoreemmasta soolotuotannosta This Ain't No Love Song toimi mainiosti. Konsertin huippukohtiin lukeutuivat Heavy Metal Kidsin She's No Angelin versio sekä killerikertosäkeellä kuorrutettu Superpowered Superfly myös kokonaisuutena varsin vahvalta Sensory Overdrive-pitkäsoitolta. Nights Are So Long -esikoissoolon nimikkoraita oli myönteinen yllätys ja tuoreemmasta Ballad of Lower East Sidesta eteenpäin setin loppuosalla oli tarjottavanaan melkoinen klassikkokimara. Demolition 23:n ohjelmistosta Nothing's Alright osoittautui konsertin kliimaksiksi eikä Hammersmith Palais jäänyt siitä paljoa jälkeen. Hanoi Rocksin repertuaarista varsinaiseen settiin sisällytettiin Malibu Beach ja soolotuotannon keskeisiin klassikoihin lukeutuvan Dead, Jail Or Rock N' Rollin jälkeen encoret koostuivat Rocksin Back to Mystery Cityn erinomaisesta nimikappaleesta sekä niin ikään Hanoin levytysohjelmistoon päätyneestä Creedence Clearwater Revivalin klassikkohitistä Up Around the Bend. Tapansa mukaan huippuenergisen Monroen lisäksi suitsutusta ansaitsee myös muu yhtye, joka toimi niin kitaraosastonsa, Karl Rockfistin tanakan beatin kuin Sami Yaffan vakuuttavan ja energisen bassottelun osalta. Kokonaisuutena tarjolla oli kertakaikkisen hieno ja iskevä rockkeikka.
Michael Monroe Joensuun Kimmelissä 3. maaliskuuta 2017.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti